CHARLANDO CON…

Hemos elegido a Sorgina Pirulina para ser nuestra primera protagonista en esta sección, debido a que ella y su canción marcaron nuestra infancia. La entrevista está realizada en euskera, idioma empleado por nuestra protagonista en su vida cotidiana.

 

B: Egun On, Sorgina Pirulina!!! Zer moduz?

SP: Ondo, ondo, baina zer nahi duzue?

B: bakarrik elkarrizketa zu hobeto ezagutzeko! Non bizi zara?

SP: ah! Hori ezin dizuet esan, bestela paparazzi guztak nire atzetik joango dira!!! Ez. Ez hori ez!!!

B: Noiz konturatu zienen “pertsona berezia” zinela”?

SP: Uy! Txikitatik! ni ez nintzen eskolako umeak bezalakoa.

B: Eskolan? baina sorginak ere eskolara joaten zarete?

SP: Baina zuek zer pentsatzen duzue? Memeloak !! Nahiz eta batzutan gauza ikarragariiak egiteko gai gara, gure bizimodua ia ia normala da.

B: Badago zerbait gustatzen ez zaizuna? edo gustatuko litzaizuke aldatzea?

SP: Bai, bai. Abesti ospetsu hori! Nik ez daukat ipurdi zikina! HORI EZ!!! Entzun,entzun zer esaten du!!!

B: Orduan, zuk lagunik edukiko duzu? Nortzu dira? Zer egiten duzue elkarrekin?

SP: Noski baietz. Txanogorritxu, Pintxo, galtzagorriak, Basajaun…Eta edonora joaten gara ondo pasatzera!! nik mendira joan nahiago dut, baina Txanogorritxuk hondartza. Hemengo herrietako jaietara joaten gara! baina ez dugu “botellon” egiten.

B: Talde polita!!!! Orain askoz hobeto ezagutzen zaitugu, Mila esker! Irakurleok mesedez, nahiz eta oso abestia polita izan.

Esperamos que os haya gustado nuestra primera entrevista.

3 Responses to CHARLANDO CON…

  1. astana_93 dice:

    Pfff Bego, no habia otr@ para hacerle la entrevista???

    • Bego dice:

      Por alguien había que empezar, además ya estamos preparando una entrevista con algún “futbolista” del Padura.

